Post by topforcnasnidu on Mar 9, 2022 8:43:28 GMT 10
------------------------------------------
▶▶▶▶ Join \u0026 Strike ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Join \u0026 Strike IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låse opp mynter ▞▞▞
▞▞▞ Join \u0026 Strike 2022 version ▞▞▞
Time pas spill
Dine annonser: "Dette spillet har ingen annonser 😐", Lies. Spillet ditt lyver om annonser. Den har annonser. For ikke å nevne at spillingen bare er ADS
Tillegget sa ingen annonser jeg trodde det var for godt til å være sant... Og jeg hadde rett😓😤
Den har mange tillegg
Join & Strike Veiksmas fiir
Dead Nesten There Are Going
Fint spill og enkelt å spille
God
Alt er annonser. To eller tre 30 sekunders annonser per 15 sekunders nivå. Denne grådigheten er umulig.
العب حلواو
Veldig dårlig du kan ikke spille spillet fulltidsannonser hver eneste annonse, vær så snill, ikke last ned dette spillet veldig veldig dårlig
Kan ikke spille spillet når du har en annonse hvert 30. sekund, det vil stoppe deg fra å spille bare for å slette en annonse
Dette spillet er bedre enn å bli med og slå sammen! Dette spillet kan ha noen få annonser, MEN jeg vet ikke dette er RELEY AWESOME Jeg spiller det hver dag!!!! Jeg kan ikke forestille meg et spill som vil få meg til å slutte å spille dette 🙂+🕶=😎
Si alltid at ingen video er tilgjengelig, jeg kan ikke oppgradere troppene mine for det... så ille!
Annonser må bort. Lei av at hvert spill har annonser
Ta nice er den beste og dyreste bilfotografering er den beste og dyreste bilen i verden er den beste og dyreste bilen i verden er den beste og rimeligste bilen i verden er et godt valg hvis du ønsker å være i 333inches eller familieliv med de viktigste og du har råd til det 04:00 gratis og mye ghoul eller nytt år for din neste tur eller en god tid om noen og en halv uker en god kjærlighet vil du finne ut på salg på hjem for å gjøre familien hjemme og bli
helt morsomt utviklingsspill som skalerer pent og prisen uten annonser var verdt det, supergøy! grenseløs!
Flott spill, men du må ødelegge opplevelsen ved å legge til millioner av annonser, vær så snill å sakte ned med annonsene
Sasasasasasuuuurijsgdhdgehhehhxgwhevxggdhdhdhehdhgehdgehdjrhfehdhehhrhhdhehfhdhehdhhriebdjeiehfjbejdhevjrhebdjhrbdjdjfbejfjurrieh dbdhhebfhejfbejfhhrjehfvhehfbrvwjvtbejbrbdjvrjdbrhdjrvdib hdhfbjdhfhhfydhfjhfnbfncfgfnhhfhfhruhfjfhfhfhfhfhfhhrhfhhdmdbxrhxhakhwijwjdhdhh dhdhdhhisjd wiidbejebsiwkndhdgwjhfgbwhsuvfmejdhendjudgejjurvkgeuxgh urjhdwmviehjfu jjdhrjjsjgjsjhebfhshrheyfbeyfudtbdhrjejhdjdhdjhthdhfh fbdbhfhhsbrhebhdhh dbdhhebfhejfbejfhhrjehfvhehfbrvwjvtbejbrbdjvrjdbrhdjrvdib den andre dagen toda
Dette spillet er kjempebra, jeg liker ikke reklame
Jeg elsker action, jeg holder dette kort fordi.
til mange legger, langt til mange. og du kan ikke hoppe over da. Jeg kan se å spille dette spillet mye, men etter hver lv 1 min app til dårlig
Hyggelig
Var et veldig morsomt spill i begynnelsen, men når du kommer til et visst punkt kan du ikke se annonser for å åpne kiste eller doble myntene dine. Noe som ikke ville være noe problem, men du kommer til et punkt at du må bruke penger for å komme deg forbi noe. Den lar deg bruke nok tid til at du ikke vil slutte å spille og kaste den. Tåler ikke spill som dette. Jeg har ingen problemer med å slette et spill hvis det ender slik, uansett hvor mye tid jeg legger i det.
For mye annonser. Ikke installer dette spillet med mindre du er rik til å betale for ingen annonser.
Jeg har sett flere reklamer enn sett kuler skyte mot fiender.
Join & Strike ایکشن plmt
Det er veldig interessante og fantastiske spill i verden, jeg liker disse spillene hele tiden
Morsomt spill, men som alltid var det mange og mange annonser etter hvert nivå eller RAID SOM er i spillet, større gutter er vanskeligere å drepe og gir deg urettferdige kamper😑
Til mange legger til.
Join & Strike Action yegk
Spillet er bra, men det har mange ADDS .... Hvis du legger til oss på 5 sek, kan det være akseptabelt, men tilleggene er på 30 + sek.. det gjør opplevelsen verst...
Etter å ha kjøpt pakken uten annonser fungerer spillet bra. Ganske gøy. La oss se om det holder
For mye unødvendige annonser
Du sa ingen annonser, men du gjorde bokstavelig talt dette spillet til en annonse
Lag
Jeg mener, det er et bra spill, men annonsen "Dette spillet har ingen annonser!" er feil. annonsene for å få flere mynter er ikke villedende markedsføring, men tvangsannonser er i bunn og grunn det du sier er det dette spillet ikke har, og ifølge FTC er villedende markedsføring mot loven, så ha det gøy!
Etter hvert nivå får du muligheten til å se en annonse for flere mynter. Det virker som om jeg ser på den annonsen uansett hvor jeg berører skjermen. Det er en knapp merket for å se annonsen. Ser ikke ut til å være et alternativ å ikke se den.
Join & Strike Δράση hmz
OK lastet ned trykk play, annonse, ferdig første nivå presset krav, annonse, oppgraderte enheter,annonse, annonse, annonse, annonse, beste annonse jeg noen gang har spilt, hvis du fortsetter med annonsen ser du til slutt et spill, eller er det en annonse for et annet spill?!?!?!..... Alt for mange annonser for å holde meg interessert, avinstallert.
ang opp for et episk stickman-løp og jakt på fiender i skytingssammenstøtet Ta tak i pistolen din og gå inn på skytearenaen! Legg til nye stickmen til hæren din for å avvise fiendens angrep. Løp med mengden og skyt alle de rivaliserende gjenglagene. Overlev dette episke eventyret for å kjempe mot den ultimate sjefen. Klar! Sett! Streik! FUNKSJONER: ● Vanedannende gameplay av stickman-spill ● Enkel og jevn kontroll med én finger ● Realistisk ragdoll 3D stickman ● Skarp hyper-uformell grafikk ● Masse vanedannende slåssing
Ekstremt mye reklame
Best time killer gane noensinne nesten INGEN annonser jeg mener ingen og det er moro ikke lønn for å vinne nei virkelig griny det er bare et godt og morsomt spill
Falcon Squad: Galaxy Attack आर्केड गेम sadx