Post by topforcnasnidu on Mar 9, 2022 9:05:48 GMT 10
------------------------------------------
▶▶▶▶ Astro Words ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Astro Words IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod flere penge ▞▞▞
▞▞▞ Astro Words 2022 version ▞▞▞
Genialt spil at spille.Den er anderledes, jeg elsker den.
God, interessant quiz. Meget vanedannende. Nyd det virkelig
Astro Words Cuvinte qpvr
Forfriskende nyt spil
Drift Clash Online Racing 賽車遊戲 umsy
Astro Words det er okay, men for svært!!!
Forvirrende
Kun at give 4 stjerner, da et antal niveauer, jeg har spillet, ikke har givet nogen vokaler til at starte, derfor taber tur
Ingen annoncer hjælper virkelig mit sind med at fokusere
Store!!
godt
Læring
Meget udfordrende at spille. Det eneste problem er, at brætterne bliver sværere med lidt eller ingen hjælp, medmindre du bruger kontanter til at købe de produkter, der er nødvendige for at fuldføre spillene.
Sjovt spil!
Jeg kan virkelig godt lide dette spil. Det er udfordrende og tilfredsstillende at fuldføre et niveau. Gav ikke 5 stjerner, fordi der er meget få, hvis nogen, belønninger for at nå et niveau. Kom nu udviklere giver lidt. For eksempel tilbyder du en daglig belønning, MEN du skal se en video, før du kan få den. Ikke rigtig en belønning er det?
Astro Words Palavras sol
En virkelig anderledes type ordspil... ikke så dårligt med annoncerne og fortsætter med at være sjovt at spille... hurra
Jeg kunne ikke komme forbi niveau 47. Jeg prøvede i 2 dage. Min partner forsøgte også at fuldføre det for mig og kunne ikke gøre det. Det var sjovt indtil det tidspunkt. Da jeg ikke kan komme videre, afinstallerer jeg. Det var ærgerligt
Så du vil have mig til at betale for energi? . Jeg forstår, at du har børn at fodre, men du skal ikke forvente, at vi betaler for energi for at fortsætte med at spille dette spil, prøv at give os mere energi i første omgang. Hvad synes du? .
Spillet halter for meget.
Udfordrende og sjovt. At finde ordene i bonuslisten er det, der gør dette spil fængslende. Jeg finder det ekstremt svært at lægge spillet fra mig, før jeg har fuldført listen. Lidt eller ingen annoncer er en . Kunne ikke overføre fremskridt til ny telefon - frustrerende, men okay lige startet forfra, fordi 1. gang var alligevel ikke klar over bonuslisten. God fornøjelse og god fornøjelse!
Jeg kunne virkelig godt lide dette ordspil. Jeg kan fortælle, at jeg kan lide det. Det er MEGET svært for mig at lægge det fra mig, når jeg først begynder at spille det!! Tak for at lave dette FANTASTISKE ordspil!!
Astro Words 拼字 jquz
Dette spil er fremragende og meget svært, når du kommer ind i det. Det driver mig til vanvid, men jeg kan ikke stoppe med at spille det
Du får ord til at sprænge farver
Dette spil har for meget gang. Det er, som om udviklerne tog 3 separate spilideer, smed dem sammen og forsøgte at tvinge dem til at passe.
Spillet ligner gammel grafik, men det er det ikke. Dette spil bliver svært, så det er meget vanedannende.
Fremragende spil. Meget afslappende ingen tidskørsel.
Elsker dette spil lidt anderledes end det normale ordspil. Satser bedre, jo mere du spiller
Dejligt spil, endelig et spil der ikke er for nemt og kedeligt som så mange andre! Ret vanedannende, allerede lavet over 100 niveauer, kan ikke lægge det fra sig godt gået gutter, i har lavet et vidunderligt spil, som du ikke kan sammenligne med andre x
FANTASTISK kombi ord og puslespil!
Grafikken er fantastisk. Ærgerligt at du skal betale for VIP-spil. Alt godt indtil videre. Det er sværere end du tror. Link til YouTube er ikke det bedste
Interessant og usædvanligt
God kamp!
Super sjovt og endda udfordrende, mens du udvikler dig. Min nye favorit!
Fantastisk ordspil
Dette spil er ok, men det bliver kedeligt, fordi niveauerne er de samme
Astro Words শব্দ slbd
Interessant og usædvanlig ordskabelse ved at bruge eksisterende bogstaver, kombinere farver og sprænge asteroider i luften. Gode retninger. Rimelig mængde af annoncer. Godt 👍 arbejde!
Fantastisk spil, godt twist på de gamle linkspil. Heller ikke let, eller fuld af tilføjelser. For tidligt for 5 stjerner, men vil sandsynligvis ændre det snart.
Det ville have været bedre, hvis du ikke behøvede at bruge energi på at spille. Der var heller ingen musik, bare irriterende klik og knald. Desværre ikke værd at downloade.
Kunne virkelig godt lide spillet, men for følsomt, når jeg tegnede en streg. Vil ofte afslutte min tur, når jeg stadig er midt i et træk. En rigtig skam - tænker på at give op nu, da det bare er for irriterende.
Astro Words Словесные игры mllk
God tidsspilder.
Dette må være et af de mest uretfærdige spil, jeg nogensinde har spillet, de bogstaver, der dukker op, er umulige at lave fire eller fem bogstaver ud af, så du kan løse niveauet ved at afinstallere 🙁.
Jeg ville se videoer for livet, jeg tror, at 5 dollars om måneden ikke er dårligt, men for folk, der er brøde, synes jeg, du skal lave noget for at hjælpe dem som gratis videoer eller endda opgaver. Ud over det elsker jeg spillet.
(((Astro Ord(??)